Ойын арқылы оқыту.
Ойынға негізделген оқыту - бұл білім, білік, дағдылар, эмоционалды бағалау қызметі сияқты барлық көріністерінде қоғамдық тәжірибені қалпына келтіруге және игеруге бағытталған, шартты жағдайларда оқу процесінің формасы.Ойынға негізделген оқыту-белгілі бір ойын шеңберінде дағдыларды үйретеді және жетілдіреді.
Ойын оқытудың бір түрі ретінде балалардың психикалық және еріктік белсенділігін дамытады, табиғи коммуникативті жағдайларға ықпал етеді.
Біздің балабақшаның тәрбиешілері ойын оқу процесін байытуға және баланың негізгі танымдық дағдыларын дамытуға көмектеседі деген сеніммен ынтымақтасады. Дұрыс ұйымдастырылған ойын мен шығармашылық үрдіс баланың білімі мен жалпы дамуына, соның ішінде дене шынықтыруға көптеген пайда әкелуі мүмкін.
Сабақтың ойын формасы балаларды танымдық-дамытушылық іс-әрекетке ынталандыру құралы ретінде әрекет ететін ойын әдістері мен жағдайларының көмегімен жасалады -дидактикалық мақсат ойын тапсырмасы түрінде қойылады, барлық түзету-білім беру және түзету-дамыту қызметі ойын ережелеріне бағынады, ал дидактикалық материал мен жабдық құрал ретінде қолданылады. Балалар сюжеттік желіні дамытуға белсенді қатысады, тапсырмаларды орындауды эмоционалды түрде оңай қабылдайды, демек олар үлкен нәтижеге қол жеткізеді және жаңа білім алады.
Ойын үрдісін заманауи педагогикалық технологиялармен толықтыра отырып, біз ең жоғары нәтижелерге қол жеткіземіз.
АКТ, геймификация технологиясын қолдану - "кондитерлік фабрика" квест ойыны; "тамақтану арқылы салауатты өмір салты" жобалық қызметі , "Планетаңызға қамқорлық жасаңыз"; денсаулық сақтау білім беру технологиялары-бұл мектеп жасына дейінгі балалардың денсаулық мәдениетін тәрбиелеу технологиялары.
ТРИЗ-бұл ең алдымен шығармашылық ойлауды дамытуға бағытталған ойын сабақтары мен тапсырмалар жүйесі. "Жағдай" іс-әрекет әдісінің технологиясы әр мұғалімге балалармен бірлескен іс-әрекетте білім беру мақсатына жетуге мүмкіндік беретін нақты қадамдарды ашады.
Интеллектуалды және шығармашылық әлеуетті дамыту үшін Воскобович технологиясының элементтері қолданылады. Оның әдістемесі ертегілер мен ойын - сауық ойынына негізделген. Дамытушы ойындар - көпфункционалды: оқуды, санауды, жазуды, логиканы, есте сақтауды, ойлауды және психикалық процестерді дамытуды үйретеміз.
Біздің балабақшадағы театрландырылған ойын әр түрлі театр түрлерін (үстел, қуыршақ, саусақ, көлеңке т.б.) қолдана отырып, топта да, музыкалық жетекшілердің, хореографтың жетекшілігімен үйірмелік жұмыста да ұйымдастырылады. Балалардың осы ойын түріне қатысуымен сөйлеу, есте сақтау, зейін, ойлау, қиял сияқты психикалық процестер өте жақсы дамиды. Бала мәнерлі құралдарын-поза, ым-ишара, мимика, интонация және дауыс күшін игереді.
Дұрыс ұйымдастырылған ойын балалардың ақыл-ой мүмкіндіктерін жұмылдырады, ұйымдастырушылық қабілеттерін дамытады, өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын қалыптастырады, бірлескен іс-әрекеттен қуаныш сыйлайды. Ойын формасы мектеп жасына дейінгі баланы қызықтырады және қызығушылығын арттырады. Біз ойынды балалардың өмірі ретінде қабылдаймыз, онда барлық қарама-қайшылықтар, сезімдер, тәжірибелер, іс-әрекеттер, жалпы алғанда, тұтас адамның көріністері бар. Егер бала үшін ойын шынайы өмір болса, онда бұл өмірді жақсы ұйымдастыра отырып, біз бала тәрбиесінде үлкен мүмкіндіктерге ие боламыз.