Ата-аналармен жұмыс істеудегі ең жақсы тиімді тәжірибе.

  Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік-экономикалық даму деңгейі бүкіл білім беру жүйесіне және оның бастапқы буынына — мектепке дейінгі тәрбиеге жаңа талаптар жүйесін алға тартады. Білім беру бағдарламаларындағы басты басымдық жаңа білімдерді, білік пен дағдыларды табысты бейімдеу және игеру қабілеттерін дамыту болып табылады.

   Мақсаты: балабақша мен отбасының бірыңғай білім беру кеңістігін ұйымдастыру арқылы балалар мен ересектердің тұлғаға бағытталған өзара іс-қимыл жүйесін құру.

  Тапсырмалар:

  • Балаларды тәрбиелеу мен дамыту үрдісін оңтайландыру мақсатында балабақша мен ата-аналар арасындағы тиімді өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;
  • Осы мектепке дейінгі мекеменің балалары мен ата-аналарына психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;
  • "Педагог-ата-ана" серіктестік қатынастарын құру мақсатында ата-аналарды балабақша өміріне қатысуға баулу;
  • Тәрбиеленушілерде 21 ғасырдың дағдыларын қалыптастыру мақсатында балаларды әлеуметтік тәрбиелеу үрдісіне ата-аналарды белсенді қосу

Ынтымақтастықтың негізгі қағидаттары:

  • Балаларды тәрбиелеуде ата-аналардың құзыреттерін дамытуға жеке-сараланған тәсіл;
  • Отбасымен жұмыс істеудегі жүйелілік пен бірізділік;
  • Мұғалімдер мен тәрбиеленушілердің отбасы мүшелері арасындағы сенімді тең серіктестік қатынастар;
  • Отбасының нормалары мен құндылықтарын құрметтеу;
  • Отбасының оң әлеуетін дамытуға бағдарлау;
  • Балабақша мұғалімдерінің кәсібилігіне сүйене отырып, баланы тәрбиелеуге құзыреттілік тәсіл

 

Осы мақсатты жүзеге асыру үшін біздің балабақшада жұмыс істейді

1."Болашақ бірінші сынып оқушысы" клубы, ол  өзін ата-аналармен жұмыс жасауда тиімді тәжірибе ретінде көрсетті.

Мақсаты: балалардың мектепке дайындығы мәселелерінде ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

Задачи:

Тапсырмалар:

- ата-аналарға баланы тәрбиелеу және дамыту мәселелері бойынша біліктілік консультациялық көмек көрсету;

- ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру;

- ата-аналар мен балабақша ұжымы арасында сенімді қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.

  1. "Сән үйі" ата-аналар клубы. Халық костюмдерінің пайда болу тарихымен танысу мақсатында "Этноград" театры  бағдарламасын іске асыру.                               

Алға қойылған мақсаттарға жету үшін біз жұмыстың әртүрлі формалары мен өзара әрекеттесу түрлерін қолданамыз:

1.Фотокөрмелер: "баланың күлкісі", "Қазақстан бойынша виртуалды экскурсия", "дені сау бала-дені сау ұлт"

2.Қолөнер байқауы: "жыл бойы қиял",

3.Бірлескен челлендждер : "менің сүйікті қалам", "Дені сау болып өсеміз";

4.Суреттер көрмесі " Ы.Алтынсарин туған табиғат әншісі";

  1. Байқау: "Менің отбасым", "қысқы учаскелер". Ата-аналардың спорттық демалысқа, ертеңгілікке қатысуы.

Біздің балабақша мұғалімдерінің басты мақсаты-отбасына балаларды тәрбиелеуде кәсіби көмек көрсету, оның тәрбиелік функцияларын толықтыру және толық жүзеге асыруды қамтамасыз ету.