Инновациялық іс-әрекет.

Мектепке дейінгі ұйымдағы инновациялық қызметтің мақсаты оқу процесінің тиімділігін арттыру және жақсы нәтижелерге қол жеткізу болып табылады.

Біздің бөбекжайда инновацияларды қолдану білім беру процесіне мұғалімдердің шығармашылық ізденістерімен алынған жаңартылған, жетілдірілген және бірегей идеяларды енгізуді қамтиды. Инновациялық технологияларды енгізу біздің тәрбиеленушілерімізде қазіргі қоғамның талаптарына жауап беретін білім мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

  • Жоба әдісі – оның өзегі баланың зерттеу, танымдық, өнімді іс – әрекеті болып табылады. Біздің бөбекжайда бұл мұғалім мен тәрбиеленуші арасындағы, сондай-ақ балалардың сыни ойлауын және сөйлеуін дамытуға бағытталған ата-аналармен бірлесіп ұйымдастырылған іс-қимыл кешені.
  • Квест технологиялар - бұл" іздеу", қиындықтарды жеңу арқылы белгілі бір мақсатқа жету. Бұл ойын іздеу мәселелерін шешу барысында баланың белсенді позициясын дамытатын инновациялық форма.
  • Ақпараттық-коммуникациялық-балалардың назарын белсендіруге, барлық ұйымдастырылған іс-шаралар барысында мотивацияны сақтауға көмектеседі
  • Воскобович технологиясы жоғары тиімділікпен және қол жетімділікпен ерекшеленеді, мұғалімдердің көмегімен оны мектеп жасына дейінгі балалар ғана емес, ата-аналар да оңай және тез игереді. Ойын барысында баланың үйлесімді дамуына жағымды әсер ететін бала мен ересек адам арасында ерекше сенімді атмосфера құрылады.
  • "Жағдай" технологиясы-жаңа білімді өз бетінше ашудың кілті. Бұл технологияның негізінде балалар күні бойы кездесетін әртүрлі жағдайлар жатыр.
  • Тәжірибелік-эксперименттік-мектеп жасына дейінгі баланы байқауға, ойлауға, салыстыруға, себеп-салдар байланысын орнатуға үйретеді. Балаларда ұжымда жұмыс істеу, өз көзқарасын қорғау, оның дұрыстығын дәлелдеу, қорытынды жасау қабілеті қалыптасады.
  • Лего-робототехника элементтерімен жобалау-осы технологияның көмегімен бөбекжайда мұғалімдер балаларды бағдарламалау негіздерімен таныстырады, дизайн дағдыларын, логиканы, өзіне деген сенімділікті, командада жұмыс істеуді дамытады
  • ТРИЗ-технологиясы - мұғалімдер тәрбиеленушілерге қызықты оқиғаны немесе затты әр түрлі жағынан қарауды, жақсы, содан кейін жаман нәрсе табуды ұсынады. Егер зерттелетін объект мүмкіндік берсе, онда қызықты эксперименттер жүргізуге болды, бірақ сонымен бірге балаға дәл осы нәтиженің не үшін алынғанын түсіндірмейсіз. Мұның бәрі баланың жаңа жаңалықтарға деген қызығушылығын дамытады.